Customer Self Service

Customer Self Service este o platformă online, dezvoltată pe tehnologie Microsoft Dynamics CRM, care permite transmiterea securizată de informaţii clienților unei companii, în scopul obţinerii și menținerii unei relaţii bazate pe eficienţă, transparenţă şi loialitate.

Beneficii
  • Îmbunătățește comunicarea și minimizează timpul de răspuns la cererile clienților;  
  • Eficientizează relația cu clienții punând la dispoziția acestora, în mod simplu și intruitiv, informații utile despre propriul cont;
  • Gestionează eficient oportunităţile de upsell.
 Caracteristici
  • Generează și transmite notificări automate, prin e-mail sau sms, cu informații despre: promoții, reduceri de prețuri, facturi scadente, notificări pentru diverse plăți / depășiri de termene, stocuri epuizate etc.;
  • Asigură managementul contractelor, facturilor și plăților online oferind clienților acces rapid și securizat la propriile informații;
  • Păstrează și oferă spre consultare istoricul facturilor și al plăților;
  • Suport pentru accesul la documentele relevante în relația companie - client (oferte, contracte etc.);
  • Platformă online de comunicare cu clienții (preluare întrebări, sugestii, solicitări, cereri adiționale de vânzari sau prestari servicii, reclamații etc.);
  • Pune la dispoziția clienților informații privind promoțiile aflate în derulare.