ERP pentru companii care acordă credite

Beneficii financiare şi operaţionale
  • Eficientizarea și simplificarea procesului de creditare; 
  • Reducerea costurilor operaţionale şi legate de birotică;
  • Gestionarea cererilor de credit în timp real și în mod controlat.


Principale caracteristici
  • Mediu securizat și controlat prin categorii de utilizatori cu drepturi diferite - Front-office (ofițeri de credit din locații, cu drepturi de decizie limitate) și Back-office (specialiști de creditare, cu drepturi de decizie asupra aplicațiilor de creditare);
  • Management complet al clienților și potențialilor - sistemul păstrează un istoric de date referitoare la client și permițând în același timp căutări avansate după informații salvate la nivel de entitate client;
  • Configurabilitate avansată prin personalizarea cererilor de creditare pentru fiecare tip de client sau obiect de credit, cu posibilități de regăsire a documentelor după diverse informații;
  • Indicatori în funcție de tipul clientului, aplicația sugerând șabloane de structuri de date de completat;
  • Informații despre scoring, aplicația calculând automat punctajul de scoring pe fiecare indicator decizional;
  • Scadenţare configurabile, lunare sau trimestriale, cu redevențe egale sau capital egal, cu posibilităţi de acordare perioade de graţie sau rambursări sezoniere etc.; Aplicația permite importul scadențarelor de plată din fișiere excel;
  • Garanții;
  • Istoric tranziții stări de business a cererilor de creditare;
  • Interfața cu sistemul Back-Office.
 
 

ClientiCredite Web

TBI Credit

TBI Credit

Simplu Credit

Simplu Credit

ROCAPITAL

ROCAPITAL

Claret EuroCredit

Claret EuroCredit

Banca Transilvania

Banca Transilvania

Askredit

Askredit

Access Financial Services- IFN

Access Financial Services- IFN