Charisma HCM - Compensare și Beneficii

Modulul Compensare și Beneficii oferă directorilor, managerilor şi echipelor de HR instrumente şi perspective diferite de a dezvolta structuri atractive de motivare şi recompensare la toate nivelurile, bazate atât pe comparaţii de piaţă (ex. studii salariale), dar şi pe obiectivele companiei.

Beneficii Charisma HCM-Compensare și Beneficii:
  • Costuri reduse;
  • Reținerea talentelor;
  • Crește angajamentul angajaților.
Caracteristici Charisma HCM-Compensare și Beneficii:
  • Înregistreaza întregul istoric al angajaților;
  • Ofera posibilitatea specialiștilor HR sa realizeze analize salariale utilizând atât surse interne cât și externe;
  • Furnizeaza managerilor informația de care au nevoie pentru propunerea și aprobarea revizuirilor de salariu;
  • Încurajeaza prin alerte apartenența la politica companiei;
  • Asigura faptul ca specialiștii HR nu pierd din vedere date importante sau procese;
  • Gestioneaza bugete;
  • Ajuta la administrarea beneficiilor;
  • Gestioneaza recompensele pe termen lung de tipul stock options;
  • Automatizează procesul de aprobare de plăți suplimentare;
  • Generează rapoarte variate pentru actorii implicați;
  • Poate funcționa cu alta infrastructură HR a companiei;
  • Angajații își pot consulta oricând pachetul de beneficii: plăți fixe sau variabile, bonusuri, bonus de performanță, mașina de companie, credit telefon, tichete de masa, asigurare de sănătate etc. Angajatul își poate oricând printa situația individuală;
  • Recompensele primite de angajați în urma evaluărilor, pot fi de asemenea comunicate prin acest canal.
Rapoarte
Urmatoarele rapoarte sunt valabile din sistem:
  • Raport cu lista tuturor angajaților care conține toata informația valabila în sistem pentru un angajat la o data specificata;
  • Raport pentru manageri care afișează managerii și asistenții de departamente;
  • Raport care afişează Media Salariului Brut pe companie.
 

ClientiCompensare și beneficii

ING Bank

ING Bank

Fundatia Victor Babes

Fundatia Victor Babes

BRD

BRD