CRM în domeniul energetic

Charisma CRM for Energy oferă instrumente CRM integrate care conectează lead-urile și clienții cu angajații și sistemele interne.  

Portalurile Customer Self Service și conectivitatea multichannel. Utilizând Portalurile Charisma Self Service veți putea oferi clienților și partenerilor o platformă de aplicații pentru servicii interactive, online, suport și implicare socială.
  • Construire de Portaluri Self-Service puternice și sigure;
  • Creare de website-uri bogate în conținut publicate cu CRM integrat; 
  • Optimizare pentru desktop, tablete și alte dispozitive mobile;
  • Facilitare interacțiune online cu un CRM puternic în back end;
  • My Account mobil;
CRM pentru Vânzări
  • B2B și B2C;
  • Gestionare lead-uri;
  • Ofertare. Prețuri și formule configurabile, listare oferte. Flux de lucru de aprobare;
  • Vânzător mobil;
CRM pentru Marketing
  • Segmentare contracte;
  • Campanii email – formatare reach, urmărire răspunsuri; 
  • Integrare cu portalul Self Service folosind Ad-uri și conținut dinamic;
  • Integrare cu Vânzările pentru follow-up;
  • Acțiunea următoare optimă;
CRM pentru Call Center
  • Vizualizare client 360°. Imagine consolidată cu informații din toate sistemele existente prin intermediul interfețelor;
  • Gestionare activitate;
  • Acțiunea următoare optimă;
  • Integrare cu sistem de telefonie: apeluri sosite, apelare prin click, liste de apelare;
  • Telemarketing;
Financiar
  • Colectare debite;
Servicii de teren
  • Gestionare comenzi de lucru;
  • Aplicație mobilă;
  • Avansat: stocuri și consum mobil, rute;
Integrarea cu sistemul de facturare
  • Date recepționate: sincronizarea în CRM: informații de contact clienți, informații contracte, consumuri, facturi, plăți;
  • Date livrate – drafturi de contracte (din modulul de ofertare).
 

ClientiCRM for Energy

TEB

TEB