My Task

My Tasks este un modul special proiectat pentru a simplifica urmărirea şi actualizarea stadiului de realizare a activităţilor zilnice. Modulul este perfect integrat în Charisma ERP Core, astfel încât utilizatorul poate transfera sau sincroniza uşor activitătile proprii cu alte soluţii de planificare (MS Outlook).

Funcţionalităţi:
  • Introducerea rapidă a task-urilor. Task-urile pot fi introduse rapid, direct din aplicaţie şi pot fi trimise prin email. De asemenea, pot fi create în contextul de documente Charisma (facturi, plăți, note contabile etc) și asociate cu documentul de origine pentru o navigare ușoară din task către document;
  • Aplicaţia pune la dispoziţie valori predefinite pentru termenul limită, acestea putând fi configurate de utilizator. Totodată, oferă precompletarea automată a unor date contextuale (dată, oră, categorie task);
  • Planificarea şi vizualizarea task-urilor pe o anumită perioadă de timp;
  • Editarea task-urilor. Aplicația permite editarea task-urilor, astfel, dacă un abonat va comenta sau va modifica unul dintre task-uri, ceilalți abonați vor putea urmări statusul acțiunilor pe task-ul respectiv;
  • Notificări şi alerte. Utilizatorul poate opta pentru a fi notificat cu privire la depăşirea termenului limită aferent unui task, această funcţionalitate fiind disponibilă chiar şi atunci când aplicaţia nu funcţionează.

Clienti My Task

Grand Plaza Hotel

Grand Plaza Hotel

Ana Pan

Ana Pan

Alma Artex

Alma Artex