Document Management

Charisma Document Management oferă simplitate şi automatizare în activitatea de administrare a oricărui tip de conţinut, indiferent de format. Produsul se integrează perfect cu soluţii online sau offline de tip ERP sau PSA, oferind o flexibilitate şi configurabilitate excepţională pentru a răspunde oricărei verticale de business.

Beneficii:
  • Reduce costurile interne;
  • Economisiţi timp şi reutilizaţi cu uşurinţă informaţiile. Organizaţi şi clasificaţi conţinutul în cadrul unui centralizator de documente, pentru a oferi o metodă consistentă de organizare, clasificare, navigaţie și căutare rapidă de informații;
  • Ajutaţi la protejarea informaţiilor confidențiale. Drepturile de acces ale utilizatorilor pot fi specificate în fiecare caz în parte;
  • Simplificaţi crearea de documente. Cu ajutorul fluxurilor de lucru pe documente,aveţi posibilitatea de a iniţia, urmări şi de a colabora la diferite procese  Pot fi afișate alerte şi informaţii importante de activitate, asigurând astfel că fluxurile de lucru sunt respectate în mod corespunzător.
Caracteristici:
  • Oferă acces permanent la informaţiile necesare, privat sau public, în funcţie de politicile de securitate ale organizaţiei;
  • Permite versionarea şi păstrarea istoricului modificărilor realizate la nivelul documentelor, cu marcarea datei, utilizatorilor şi comentariilor asociate;
  • Crează fluxuri de lucru pentru eficientizarea circuitului documentelor în cadrul organizaţiei; 
  • Prezintă informaţiile într-un mod grafic personalizat, adaptat imaginii companiei;
  • Adaugă, modifică şi gestionează documentele rapid şi uşor, degrevând angajaţii de activităţi de rutină, consumatoare de timp.

Clienti Document Management

Romprest

Romprest

Ecosud

Ecosud

Deutsche Leasing

Deutsche Leasing

Compania de Librarii Bucuresti

Compania de Librarii Bucuresti

Carrefour

Carrefour

Bulrom

Bulrom

Agro Chirnogi

Agro Chirnogi

Referințe Document Management