Charisma HCM - Managementul Competențelor

Modulul pentru Managementul Competențelor angajaților susține identificarea persoanelor cu aptitudinile și competențele, calificările, cunoștintele și calitățile personale de care are nevoie o companie. În plus, oferă și posibilitatea planificării viitoarei lor dezvoltări în raport cu obiectivele organizaționale.


Beneficii Charisma HCM-Managementul Competențelor:

  • Crearea unor profiluri flexibile și personalizate: Permite crearea de modele proprii de competenţe, facilitând profilarea rolurilor actuale sau viitoare;
  • Identifică competenţele lipsă. Soluţia permite planificarea inteligentă a promovărilor, mobilităţii interne şi dezvoltarea afacerii prin identificarea competenţelor lipsă şi crearea recomandărilor pentru formare şi dezvoltare individuală sau la nivel de echipă;
  • Planificare strategică a Resurselor Umane. Soluţia contribuie la îmbunătăţirea capacităţii de conducere şi oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor competenţelor din organizaţie.
 
Caractaristici Charisma HCM-Managementul Competențelor:
 
  • Posibilitatea de a configura o scală de caracteristici pentru fiecare competență în parte
  • Posibilitatea de a insera un catalog de competențe care poate fi definit la nivel de utilizator 
  • Localizarea competențelor;   
  • Identificarea competențelor lipsă   
  • Evaluarea angajaților pentru perioade multiple de planificare
  • Introducerea cerințelor la nivel de poziţie
  • Posibilitatea de identificare a decalajelor dintre cerința poziție / postului și evaluările angajațilo
  • Rapoarte - oferă posibilitatea de analiză a diferenţelor dintre abilităţile, competenţele şi expertizele postului şi cele ale angajatului sub forma unui raport standard.

ClientiManagementul competențelor

Rompetrol

Rompetrol

OTP Bank

OTP Bank

Nexxon

Nexxon

Concord Service Center

Concord Service Center

Auchan

Auchan