Chatbot

Timea – noua ta colega de la HR


În prezent, aplicațiile de mesagerie sunt cele mai folosite caracteristici ale telefoanelor inteligente și reprezintă cea mai populară formă de comunicare.
Potrivit unor studii:
  • Peste 80% dintre angajați folosesc cel puțin o aplicație de trimitere a mesajelor text în scop profesional.
  • Aprox. 89% dintre consumatori preferă să solicite suport din partea companiilor prin mesaje text.
  • Peste 145 de miliarde de mesaje text sunt trimise în fiecare zi la nivel global.
Relația angajatului cu departamentul de HR poate fi stresantă, datorită repetatelor solicitări administrative care, deși sunt în esență simplu de rezolvat, necesită timp pentru ambele părți.

Un asistent personal de tip chatbot poate fi o interfață prietenoasă care raspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverințe și alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor.

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală a dezvoltat Timea, un chatbot care poate susține o conversație de tip text, prin care să răspundă cererințelor venite din partea angajaților către departamentul de resurse umane. În acelaşi timp, înregistrează în sistem toate datele, trimite spre aprobare cerinţele angajaţilor şi documentele necesare.

Beneficiile imediate pe care le aduce Timea
  • Reduce costurile prin diminuarea cu peste 40% a timpilor dedicați task-urilor repetitive: generare adeverinţe, concedii de odihnă sau medicale etc;
  • Răspunde la peste 70% dintre cerințele primare de HR ale angajaților, aceştia nefiind obligați să se deplaseze la sediu pentru rezolvarea lor;
  • Disponibilă online 24/7, niciodată nu îşi ia vacanţă și nu se îmbolnăveşte;
  • Înregistrează automat în sistem toate datele, care pot fi analizate sau raportate imediat;
  • Creşte odată cu business-ul, învaţă şi devine mai inteligentă pe zi ce trece;
  • Se integrează ușor în sistemele informatice ale companiilor;
  • Poate fi contactată folosind orice platformă de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack, Teams, etc.
Adoptă transformarea digitală și revoluționează experiența angajaților tăi!

Robotizarea task-uri repetitive şi consumatoare de timp permite echipei să se concentreze pe ceea ce contează.
TotalSoft îți propune o colegă virtuală care preia din sarcinile departamentul de HR, în legătură cu:
 
Concediile
  • Concediu de odihnă
  • Zile disponibile
  • Cerere nouă
  • Anulare cerere
  • Status aprobare
  • Concediu pentru evenimente deosebite
  • Verificare limită maximă
  • Cerere nouă
  • Anulare cerere
  • Status aprobare
  • Concediu medical
  • Concediu inițial
  • Prelungire concediu
  • Concediu fară plată
  • Verificare limită maximă
  • Cerere nouă
  • Anulare cerere
  • Status aprobare
  • Work from home
  • Cerere nouă
  • Anulare cerere
  • Status aprobare
 
Documentele de transmis
  • Eliberarea de adeverințe (ex. adeverință de salariat, venit)
  • Proceduri
  • ROI (regulament de ordine interioară)
  • Alte documente de HR
 
Access la datele personale (ex: contract de muncă)
  • Venituri (ex. interogare fluturaş de salariu)
  • Personale (toate datele contractuale)
 
Access la datele colegilor  (ex. email, telefon, funcţie, etc.)

Timea – noua ta colegă de la HR!