Retail

Charisma Retail este cea mai complexă şi populară soluţie de tip POS (Point of Sale) din România, în special datorită flexibilităţii prin care acoperă rapid orice cerinţă operaţională a unui punct de vânzare. Soluţia permite optimizarea vânzărilor de produse prin diverse modalităţi (cash sau/şi credit card/tichete cadou/bonuri valorice prin EFT POS), fiind destinată simplificării gestionării documentelor de vânzare şi a instrumentelor financiare care apar în relaţia directă magazin – consumator final.

Beneficii:
  • Reducerea costurilor operaţionale. Datorită centralizării informaţiilor într-o bază unică de date, activitatea de extragere a rapoartelor se reduce semnificativ, odată cu costurile operaţionale;
  • Creşterea vânzărilor - Datorită identificării imediate a timpilor de vânzare morţi sau a perioadelor de supraîncărcare;
  • Eficientizarea şi creşterea afacerii - Prin micşorarea numărului de ore suplimentare, scăderea costurilor salariale, integrarea datelor companiei într-o bază centralizată şi automatizarea unor procese de management şi operaţionale, Charisma Retail eficientizează operaţiunile şi susţine dezvoltarea afacerii;
  • Fidelizarea clienţilor - Charisma Retail susţine fidelizarea clienţilor atât prin carduri de puncte bonus, cât şi prin promoţii, discount-uri, sau reducerea timpului de vânzare.

Caracteristici:
  • Interfaţă cu orice casă de marcat;
  • Ergonomie sporită prin Touch Screen Ready. Interfaţă configurabilă şi prietenoasă care permite operarea atât utilizând tastatura, cât și direct pe monitor prin apăsare;
  • Avantajul utilizării de produse compuse, prin sugestia automată a kit-ului. În cazul vânzării separate de articole de bază, prin urmărirea în paralel a vânzărilor pe kit-uri sau articole de bază;
  • Monitorizarea stocului pe componente sau pe produse de tip compus-pachet (kit-uri);
  • Modalităţile de plată diverse - cash, card, bonuri valorice  precum şi alegerea facilă a documentelor care trebuiesc emise: bon fiscal, bon fiscal şi factură de vânzare, factură de vânzare, factură proformă, factură de vânzare în rate, factură proformă de vânzare în rate;
  • Definirea tipurilor, folosirea şi urmărirea de bonuri valorice, de la mai mulţi furnizori, după numărul acestora şi valoare nominală;
  • Posibilitatea generării facturii de vânzare la cererea clientului, ulterior vânzării pe bon fiscal;
  • Gestionarea procesului de inventariere prin numărarea şi scanarea articolelor pe baza documentelor de numărare şi valorificarea stocurilor prin procese verbele de diferenţe la inventar.

 

 
Charisma 4 Retail - cea mai populară soluție folosită de liderii pieței de retail

numărul 1
în topul furnizorilor de ERP pentru retail

peste 60%
din achizițiile din mall-uri se derulează prin Charisma

peste 35%
cotă de piață software pentru retail și distribuție

peste 1500 de magazine
derulează vânzările prin intermediul Charisma
Clienți