Charisma Self Service

Charisma Self Service este o platformă de comunicare rapidă şi eficientă, între organizaţie şi partenerii de afaceri, clienţi sau furnizori, care reduce costurile operaţionale ale departamentelor de relaţii cu clienţii, măreşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor companiei, eficientizează eforturile de marketing şi realizează noi canale de venituri. Peste 200,000 de parteneri ai unor companii de servicii financiare, distribuţie sau telecomunicaţii din Româia beneficiază de platforma Charisma SelfService.

Beneficii:
  • Micşorează costurile şi încărcarea departamentelelor de relaţii cu clienţii şi furnizorii cu peste 50%;
  • Măreşte satisfacţia partenerului companiei, indiferent de tipul acestuia, cu 30 %;
  • Eficientizează eforturile de marketing printr-un mod direct şi nesupărător;
  • Creşte  semnificativ veniturile companiei.
Caracteristici:
  • Integrarea nativă cu orice sistem de back-office (ERP, CRM etc), indiferent de aria de business a companiei;
  • Utilizarea unei platformei self-care extrem de complexă dar uşor de utilizat, acoperind toate nevoile de personalizare a comunicării cu partenerii companiei;
  • Accesul automat şi securizat la informaţii prezente în back-office şi prin întreprinderea de acţiuni în baza acestora;
  • Informarea rapidă atât prin consultarea portalul web, cât şi prin canale de mesagerie uzuale cum ar fi e-mail, sms sau fax. Există posibilitatea setării de notificări automate asupra termenelor de plată, sau asupra reînnoirii de documente şi asigurări;
  • Personalizează paginile, afişele publicitare, informaţiile şi conţinutul portalului Charisma Self Service, pentru a fi relevante grupei de persoane cărora este destinată.

Clienti Charisma Self Service

CG GC

CG GC