Logistică

Charisma Distribuție este o soluţie end-to-end, multi-valută, multi-limbă, multi-locaţie, care acoperă atât activitatea agenților din teren (SFA), cât şi cea de backoffice a unui distribuitor, oferind o imagine unitară la nivelul unui întreg lanţ de distribuție. Charisma Distribuție oferă soluţii specifice distribuitorilor de îmbrăcăminte, electronice şi electrocasnice, farmaceutice sau din industria alimentară.
 
Beneficii:
  • Reduce costurile operaţionale. Datorită centralizării informaţiilor într-o bază de date unică, activitatea de extragere a rapoartelor se reduce semnificativ, odată cu costurile operaţionale. Soluţia oferă un acces rapid la topul produselor vândute şi decizii imediate asupra procesului de achiziţie.
 
  • Creşte vânzările. Datorită identificării imediate a timpilor de vânzare morţi şi a celor maximi, ca şi a momentului optim pentru utilizarea ofertelor de pachete şi produse promoţionale pentru satisfacerea oricărei preferinţe şi buzunar, soluţia joacă un rol hotărâtor în creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii companiei.​
 
  • Oferă avantaj competitiv. Oferă avantaj competitiv prin creșterea vizibilității pe piață, clienții fiind informaţi asupra disponibilităţii produselor. 

Caracateristici:
  • Înregistrarea rapidă a comenzii în sistem și urmărirea ei în timp real;
  • Selectarea automată a produsului/serviciului în documentul de vânzare în funcţie de cod, denumire, cod de bare, lot;
  • Configurarea politicilor de preţuri (discount-uri pe produse, categorii de produse, client sau pachete promoţionale);
  • Eliminarea situaţiilor “out-of-stock” şi a managementului defectuos al inventarului;
  • Securizarea tranzacţiilor de încasare şi livrare;
  • Monitorizarea stocului pe componente sau pe produse de tip pachet (kit);
  • Gestionarea procesului de inventariere prin numărarea şi scanarea articolelor pe baza documentelor şi valorificarea stocurilor prin procese verbale de diferenţe la inventar;
  • Selecţia produselor după criterii multiple: coduri de bare, scanner, căutare manuală, denumire, lot, furnizor, caracteristici logistice de stoc etc.;
  • Destinat companiilor mari de distribuție prin capacitatea multi-depozit, integrarea în timp real cu Charisma ERP, prin acurateţea, siguranţa şi consistenţa datelor şi prin îmbunătăţirea controlului managementului;
  • Generarea de rapoarte în timp real (rapoarte de vanzari pe articole, ierarhii, locatii, stocuri etc.);
  • Definirea zonelor de livrare și urmărirea ierarhică a acestora;
  • Folosirea politicilor comerciale, ca parte integrantă a procesului de vânzare, prin discounturi, liste de prețuri, prețuri speciale și oferte speciale complexe;
  • Contractul de distribuție: definirea unui acord cadru, reprezentând punctul de plecare al unui contract de distribuție în cazul unor contracte semnate din licitațiile publice;
  • Urmărirea modificărilor contractului printr-un mecanism de management al versiunilor de contract / acte adiţionale.

Clienti Logistică

Nexxon

Nexxon

Mogyi

Mogyi

Mediplus

Mediplus

La Fantana

La Fantana

Intersnack

Intersnack

Fildas

Fildas

Farmexpert

Farmexpert

Dinamica

Dinamica

CTE

CTE

Constam

Constam

Conex

Conex

Alfredo

Alfredo

Referinte Logistică