TIMEA-chatbot pentru ERP


TIMEA este un chatbot revoluționar, dezvoltat special pentru companiile care doresc să-și extindă capacitatea de a obține răspunsuri imediate la diverse întrebări de business, indiferent de locație sau oră, din propriile sisteme ERP. Indiferent de complexitatea ERP-ului sau a integrării acestuia cu alte sisteme informatice, chatbot-ul va facilita găsirea informațiilor adecvate fără ca utilizatorul să navigheze prin meniuri și butoane complexe.

În funcție de rolul persoanei din companie, cu ajutorul TIMEA, utilizatorii pot obține date rapide despre:
  • Vânzări
    • Managementul comenzilor
    • Asistență clienți
    • Managementul vânzărilor
    • Suport vânzări pe teren
    • Previziuni vânzări
    • Indicatori de performanță și situația facturilor per client
  • Marketing
    • Răspuns instant la întrebările clienților
    • Conversia lead-urilor
    • Monitorizarea brand-ului
    • Prezența în Social Media
  • Achiziții și inventar
    • Evitarea epuizării stocurilor
    • Gestionarea timpului de livrare
    • Monitorizarea comenzilor de achiziție
    • Aprobarea comenzilor de achiziție
  • Finanțe
    • Recuperarea creanțelor
    • Administrarea plăților și a cash-ului
    • Aprobarea și revizuirea cheltuielilor
    • Monitorizare KPI
  • IT Suport
    • Suport privind controlul accesului
    • Urmărirea incidentelor și a statusului
    • Administrarea echipamentelor
  • Raportare de management
    • Monitorizare P&L pentru fiecare department
    • Buget vs. Actual
    • Monitorizarea indicatorilor de performanță

Solicită DEMO Gratuit!

Chatbot ERP

TIMEA este partenerul digital al companiilor, disponibil 24/7.

Organizațiile folosesc din ce în ce mai mult chatboți bazați pe inteligență artificială pentru a automatiza interacțiunile cu sistemele lor ERP. De altfel, ultimele trenduri indicate de PwC indică faptul că fiecare organizație va utiliza în cele din urmă interfețele chatbot. Iar primul pas este integrarea chatboților în aplicațiile și fluxurile de lucru existente pentru a asigura o interacțiune mult mai facilă cu datele din aplicații.

Cum se accesează TIMEA?

Accesarea chatbotului TIMEA este la fel de simplă ca adăugarea unui nou prieten sau coleg pe Facebook, Teams, WebChat -direct din site ul clientului, Telegram sau WhatsApp. Trebuie doar să cauți "Timea", să treci printr-un proces de verificare scurt bazat pe datele companiei și să o adaugi ca prieten.
Odată conectați, puteți începe o conversație. Timea vă va îndruma efficient prin universul proceselor de business și vă va asista în rezolvarea oricăror solicitări.

Beneficiile chatbot-ului TIMEA

Prin adoptarea unui chatbot, companiile pot obține o creștere a eficienței și a satisfacției clienților:
  • Înregistrează automat în sistem toate datele, care pot fi analizate sau raportate imediat
  • Crește odată cu businessul, învață și devine mai inteligentă pe zi ce trece
  • Poate fi contactată folosind orice platformă de comunicare: Facebook, Teams, WebChat, Slack, Telegram sau WhatsApp
  • Se integrează ușor în sistemele informatice ale companiilor
  • Oferă suport multilingv - perfectă pentru companiile care au angajați din diverse părți ale lumii
  • Disponibilă online 24/7, niciodată nu își ia vacanță și nu se îmbolnăvește
  • Îmbunătățește experiența clienților prin oferirea unui feedback prompt și a unor informații rapide
  • Reduce erorile umane din diverse procese de ofertare, achiziții, vânzare, raportare etc
  • Reduce costurile prin diminuarea cu peste 40% a timpilor dedicați task-urilor repetitive

Oferă o experiență unică clienților tăi cu ajutorul chatbot-ului TIMEA!

Ia legătura cu noi telefonic, prin email sau completând formularul de contact, iar consultanții noștri îți vor răspunde la întrebări și te vor ajuta să iei o decizie informată.