Traficul pe Charisma.ro a crescut cu 389%

București, 7 aprilie 2011

Charisma.ro, proiectul prin care TotalSoft a decis promovarea în exclusivitate a soluțiilor de afaceri ce compun Charisma Business Suite, a înregistrat în cele 11 luni de la lansare un trafic în creștere cu 389% . Noul site a fost lansat oficial în luna mai a anului 2010 având ca obiectiv prezentarea produselor Charisma, proprietate intelectuală TotalSoft, către întrega comunitate de business din România, dar nu numai.

Astfel, portalul este deja disponibil în patru limbi (română, engleză, bulgară și greacă) urmând ca în funcție de expansiunea companiei TotalSoft pe alte piețe, să fie localizat și în alte limbi europene, cel mai probabil anul acesta în poloneză și sârbă.

Charisma.ro include o secțiune prin care companiile pot solicita și pot programa demonstrații live pentru produsele Charisma, secțiune care a generat anul trecut o serie de contracte importante, printre cele mai cunoscute proiecte fiind Carrefour Automobile Senegal și Lafarge Moldova, dar și proiecte de dezvoltare de software pentru companii active pe piața auto.

„Până acum proiectul Charisma.ro a fost promiţător. Vizibilitatea brandului Charisma în on-line a crescut de 18 ori în mai puţin de 1 an de zile. Numărul paginilor vizitate s-a triplat, timpul petrecut pe site a crescut, în medie, de peste 4 ori iar 65% dintre cei care accesează portalul sunt vizitatori noi.” declară Daniel Ionescu, Director Marketing şi Strategie, TotalSoft.
 
Odată cu noul site Charisma, TotalSoft își folosește expertiza pe piața soluțiilor integrate pentru a pătrunde în sfera consultanței de business, abordare care se reflectă pe site prin publicarea unor lucrări de specialitate care tratează problematici de interes pentru comunitatea de business, cum ar fi: utilitatea intrumentelor de software BI în domeniul medical, impactul unui sistem de tip e-Procurement în reducerea costurilor operaţionale sau sfaturi privind evaluarea şi implementarea unui sistem de gestiune a depozitelor.   

Site-ul ia în calcul, deopotrivă, interacțiunea cu clienții venind în întâmpinarea acestora cu o secțiune specială care le oferă, pe baza unui user și a unei parole, acces la o bază de date în care își pot consulta informațiile propriei companii. De exemplu, pot face rapid o comparție între funcționalitățile versiunii pe care o utilizează și funcționalitățile ultimei versiuni disponibile. Aceasta facilitate a condus la îmbunătăţirea serviciilor de garaţie şi post-garanţie şi totodată la o comunicare mult mai bună a TotalSoft cu partenerii de business.