Farmaciile Dona au trecut pe Charisma HCM

 

București, 26 septembrie 2011
 
Lanțul de farmacii Dona a finalizat implementarea sistemului informatic Charisma HCM, oferit de TotalSoft pentru managementul activității de resurse umane și salarizare. Dona este unul dintre primii 3 retaileri de medicamente din România, cu 200 de farmacii, peste 1600 de angajați și o cifră de afaceri de peste 142 mil Euro.
 
Decizia de implementare a unui nou software de HR&Payroll a survenit la sfârșitul anului trecut pe fondul creșterii numărului de farmacii, a dinamicii personalului și, nu în ultimul rând, a nevoii de reducere a efortului consumat cu activitățile redundante (calcul salarial, evidența și gestionarea bonusurilor pentru performanță, analiză și raportare etc.)
 
“Am căutat un instrument complex şi stabil care să ne susțină mult mai bine din punct de vedere operațional, prin automatizarea activităților, și care să permită modelarea proceselor de resurse umane, inclusiv cele de dezvoltare a capitalului uman. Odată cu implementarea Charismei am obținut soluții pentru problemele cu care se confruntă departamentul de HR și, totodată, beneficiem de  un tool capabil să susțină creșterea numărului de angajați” a declarat dna Maria Comșa, HR Manager, Farmaciile Dona. 
 
Charisma HCM a fost aleasă datorită modului în care tratează toate aceste aspecte, dar și datorită modulelor care acoperă activitatea de recrutare și evaluare de personal, o componentă de maximă  importanță pentru managementul Dona. Referințele de care se bucură sistemul TotalSoft au avut un rol important în decizia de achiziție. De altfel, o dată cu finalizarea proiectului, Charisma HCM a devenit platforma software cu care își gestionează activitatea de HR&Payroll primele 3 lanțuri farmaceutice din România.
 
 “Aplicațiile destinate domeniul farmaceutic reprezintă una dintre primele competențe ale TotalSoft. Faptul că toți marii jucători din această piață îți gestionează afacerile prin suita Charisma reprezintă o recunoaștere a efortului nostru și a seriozității cu care tratam nevoile de business ale acestui domeniu” susține Florentina Andrei, Director Vânzări Suita Charisma.
 
Următoarea etapă a contractului consta în implementarea și integrarea soluției de HR cu sistemul Charisma ERP. În urma acestui proiect va fi acoperită atât activitatea financiar-contabilă, specifică sediului central,  cât și cea de retail, defășurtată în farmacii.  

Încearcă softul Human Capital Management de la Charisma!