Charisma ERP 2012 - accent pe inovaţie şi uzabilitate

 

 
Bucureşti, 31 octombrie 2011
 
TotalSoft va lansa în noiembrie, cu ocazia evenimentului Zilele Charisma, noua generație a soluției Charisma ERP 2012, care include module cu funcționalități extinse și instrumente inovative. Printre noutățile cu impact în creșterea fără precedent a uzabilității aplicației se numără integrarea unui motor de căutare și filtrare a datelor, modul intuitiv de navigare, vizibilitate și control complet asupra proceselor interne și orientarea către dispozitive mobile.
 
Charisma ERP 2012 include module noi de Workflows, Document Management și Intranet, dar și funcționalități precum Search și Task List.
 
Integrarea unui motor de căutarea şi filtrare a datelor disponibile în sistemul ERP va schimba radical modul de interacțiune al utilizatorilor cu un software de business. Acest lucru va fi posibil prin intermediul Charisma Search, o inovație tehnologică a echipei de Research & Development a TotalSoft, care va fi inclusă în toate produsele din suita Charisma. 
 
Prin Charisma Task List utilizatorii își vor putea integra lista de taskuri din Microsoft Outlook cu modulul de Workflows și entitățile din Charisma ERP, putând să-și administreze propriile activități, să delege sau să urmărească task-urile altei persoane, direct din platformă. Sarcinile administrate pot fi personale, de birou sau cele legate de procesele derulate în Charisma ERP, modulul fiind de fapt o transpunere în business, însă mult mai detaliată, a aplicației Tasky lansată anul acesta pentru segmentul B2C. 
 
Modulul Workflows aduce noi beneficii în zona fluxurilor și proceselor de business, rezultate în urma   parteneriatului strategic încheiat cu Nintex, liderul global în dezvoltarea aplicaţiilor software conexe platformei Microsoft SharePoint. Noua soluție contribuie la reducerea costurilor operaţionale, prin eliminarea unor timpi de execuţie redundanţi sau manuali, la eficientizarea activităţilor operaţionale, precum și la minimizarea riscului intern, datorită sporirii controlului şi introducerii automatizărilor operaţionale.
 
O altă componentă a sistemului, Charisma Document Management, foloseşte noile funcționalităţi Microsoft SharePoint pentru implementarea de sisteme de gestiune a aprobărilor necesare documentelor, dar şi definirea de fluxuri de lucru în scopul reglementării circulaţiei acestora. Printre beneficiile soluţiei se numără facilitarea lucrului cu documente (salvarea, arhivarea, regăsirea, istoricul, controlul versiunilor, raportări), prezentarea informaţiilor specifice unui Intranet într-o manieră grafică personalizată, adaptată imaginii şi strategiei clientului, dar şi regăsirea uşoară a documentelor de interes şi gestionarea drepturilor de acces.
 
Prin Charisma Intranet - platforma web care asigură informarea rapidă şi mediul de colaborare propice pentru angajaţii unei companii - Charisma oferă utilizatorilor un mediu de lucru securizat și accesibil. Astfel, angajații companiilor care utilizeaza platforma au acces la date despre companie, posibilități de distribuire și publicare de documente de interes, bune practici organizaționale sau calendare de activități. 
 
Charisma ERP 2012 va fi prezentată în premieră în cadrul evenimentului Zilele Charisma, care se va desfăşura în perioada 16-17 noiembrie la Hotel Radisson Blu din Bucureşti. Mai multe date despre eveniment, care va reuni cea mai mare comunitate de business creata în jurul unui produs software, puteți găsi la adresa https://www.charisma.ro/evenimente/zilele-charisma/

Află mai multe despre ce inseamna ERP de la Charisma!