Auchan România modernizează procesele de management al capitalului uman, cu suportul aplicației Charisma Talent Management

Responsabil Recrutare si Dezvoltare Resurse Umane

"Avand în vedere dimensiunea companiei Auchan este esential să asigurăm același standard, viteză de raportare, de reacţie şi de intervenție. TotalSoft ne-a propus Charisma Talent Management, o solutie la care am lucrat impreuna pentru a o dezvolta si adapta nevoilor noastre. Atunci când este folosita în cadrul unui design coerent şi eficient al proceselor de HR, aşa cum avem noi, Charisma oferă multe avantaje proceselor de talent management, iar noi ne doream un instrument cu care sa culegem date cantitative şi calitative, un canal modern si simplu de comunicare cu angajații, de culegere a feedbackului din partea acestora și de expunere a oportunităților care există în companie.”

- Responsabil Recrutare si Dezvoltare Resurse Umane
Auchan Romania
Auchan este o companie care promovează o cultură centrată pe dezvoltarea oamenilor şi egalitatea de şanse. Transparenţa, obiectivitatea, echitatea demersurilor de recrutare, formare si promovare sunt foarte importante pentru organizaţie. Pentru a sustine aceste valori, Auchan a decis achiziția Charisma Talent Management - o aplicație online dezvoltată de TotalSoft și compusă din 5 module specifice fiecărei zone de management al capitalului uman in cadru organizational: Recrutarea, Dezvoltarea Carierei, Managementul Performanței, Managementul Competențelor și Training. 

"Avand în vedere dimensiunea companiei Auchan este esential să asigurăm același standard, viteză de raportare, de reacţie şi de intervenție. TotalSoft ne-a propus Charisma Talent Management, o solutie la care am lucrat impreuna pentru a o dezvolta si adapta nevoilor noastre. Atunci când este folosita în cadrul unui design coerent şi eficient al proceselor de HR, aşa cum avem noi, Charisma oferă multe avantaje proceselor de talent management, iar noi ne doream un instrument cu care sa culegem date cantitative şi calitative, un canal modern si simplu de comunicare cu angajații, de culegere a feedbackului din partea acestora și de expunere a oportunităților care există în companie.”