Retail

Charisma Retail este cea mai complexă şi populară soluţie de tip POS (Point of Sale) din România, în special datorită flexibilităţii prin care acoperă rapid orice cerinţă operaţională a unui punct de vânzare. Soluţia permite optimizarea vânzărilor de produse prin diverse modalităţi (cash sau/şi credit card/tichete cadou/bonuri valorice prin EFT POS), fiind destinată simplificării gestionării documentelor de vânzare şi a instrumentelor financiare care apar în relaţia directă magazin – consumator final.

Beneficii:
  • Reducerea costurilor operaţionale. Datorită centralizării informaţiilor într-o bază unică de date, activitatea de extragere a rapoartelor se reduce semnificativ, odată cu costurile operaţionale;
  • Creşterea vânzărilor - Datorită identificării imediate a timpilor de vânzare morţi sau a perioadelor de supraîncărcare;
  • Eficientizarea şi creşterea afacerii - Prin micşorarea numărului de ore suplimentare, scăderea costurilor salariale, integrarea datelor companiei într-o bază centralizată şi automatizarea unor procese de management şi operaţionale, Charisma Retail eficientizează operaţiunile şi susţine dezvoltarea afacerii;
  • Fidelizarea clienţilor - Charisma Retail susţine fidelizarea clienţilor atât prin carduri de puncte bonus, cât şi prin promoţii, discount-uri, sau reducerea timpului de vânzare.

Caracteristici:
  • Interfaţă cu orice casă de marcat;
  • Ergonomie sporită prin Touch Screen Ready. Interfaţă configurabilă şi prietenoasă care permite operarea atât utilizând tastatura, cât și direct pe monitor prin apăsare;
  • Avantajul utilizării de produse compuse, prin sugestia automată a kit-ului. În cazul vânzării separate de articole de bază, prin urmărirea în paralel a vânzărilor pe kit-uri sau articole de bază;
  • Monitorizarea stocului pe componente sau pe produse de tip compus-pachet (kit-uri);
  • Modalităţile de plată diverse - cash, card, bonuri valorice  precum şi alegerea facilă a documentelor care trebuiesc emise: bon fiscal, bon fiscal şi factură de vânzare, factură de vânzare, factură proformă, factură de vânzare în rate, factură proformă de vânzare în rate;
  • Definirea tipurilor, folosirea şi urmărirea de bonuri valorice, de la mai mulţi furnizori, după numărul acestora şi valoare nominală;
  • Posibilitatea generării facturii de vânzare la cererea clientului, ulterior vânzării pe bon fiscal;
  • Gestionarea procesului de inventariere prin numărarea şi scanarea articolelor pe baza documentelor de numărare şi valorificarea stocurilor prin procese verbele de diferenţe la inventar.

Clienti Retail

Samsonite

Samsonite

Germanos

Germanos

Carturesti

Carturesti

Arsis

Arsis

Ana si Cornel

Ana si Cornel

Referințe Retail