TotalSoft își reinventează identitatea on-line

 

București, 17 august 2011
 
Producătorul de software TotalSoft, membru al grupului Global Finance, lansează proiectul totalsoft.ro prin care își propune repoziționarea brandului de companie în zona inovației în tehnologia informației. După ce lansarea proiectului charisma.ro, în 2010, a contribuit la creșterea notorietății on-line a brandului Charisma de aproape 4 ori în mai puțin de un an, TotalSoft a decis pentru urmatoarea perioadă o promovare mai agresivă în cazul soluțiilor de project management și dezvoltare de software.
 
TotalSoft.ro este împărțit în trei secțiuni: servicii, soluții și inovație. Secțiunea de servicii este dedicată dezvoltării de proiecte software la cheie, prezintă competențele companiei, dar și proiecte de referință din România și piața internațională. Secțiunea dedicată soluțiilor scoate în evidență expertiza în project management câștigată de TotalSoft prin cele peste 650 de implementări ale sistemului Primavera. Vizitatorii vor găsi informații complete privind cursurile de project management, certificările și  trainingurile de utilizarea a sistemului Primavera.  
 
O atenție deosebită a fost acordată secțiunii de inovație. Pe lângă prezentarea celor mai noi tehnologii, TotalSoft dorește crearea unei comunități de cercetare prin implicarea clienților, partenerilor și a altor specialiști IT în dezvoltarea portofoliului de produse. De altfel, o parte dintre specialiștii de excepție care stau în spatele soluțiilor sale sunt prezentați pe larg prin intermediul conceptului United Brains of TotalSoft. 
 
Site-ul va prezenta parteneriatele strategice, comerciale sau tehnologice prin care compania va acoperi noi nevoi ale clienților. În această zonă intră și parteneriatul cu Tableau Software, nr. 1 mondial în vizualizarea datelor, tehnologie adoptată în cadrul aplicației de business intelligence, Charisma Analyzer (software BI).
 
TotalSoft.ro oferă o navigare ușoară, gândită astfel încât vizitatorii să ajunga la informația dorită din maximum 3 click-uri. Site-ul este integrat cu www.charisma.ro și este disponibil deocamdată doar în limba română, urmând ca până la finele acestui an să fie localizat și în limbile engleză, bulgară și greacă.