TotalSoft anunţă prima soluţie de Business Intelligence pe iPad

TotalSoft, unul dintre principalii jucători ai industriei româneşti de software, parte a grupului Global Finance, anunţă lansarea produsului de business intelligence Charisma Analyzer pe iPad. Astfel, TotalSoft devine unul dintre pionierii soluţiilor de afaceri tip B2B care oferă un produs avansat de business intelligence pe iPad.

Charisma Analyzer este o soluţie de analiză şi prelucrare avansată a indicatorilor de performanţă, care permite obţinerea de rapoarte şi tablouri de bord detaliate, într-un mod grafic intuitiv, pe baza oricăror indicatori de performanţă necesari susţinerii deciziilor strategice. Produsul se adresează tuturor sectoarelor de activitate – vânzări, producţie, logistică, servicii, financiar-bancar, construcţii (Charisma project managment constructii) - oferind suport în previzionarea şi calibrarea operaţiunilor oricărui tip de organizaţie.

Compatibil atât cu modelul standard iPad cât şi cu recent lansatul model 3G, Charisma Analyzer va include în preţul de achiziţie un dispozitiv iPad Apple de 16Gb, destinat executivilor, care vor avea acces oricând, instant, la indicatorii de performanţă ai companiei, previzionări sau scenarii de evoluţie. Astfel, managerii pot lua decizii rapide pentru a minimiza riscurile organizaţiei, sau pentru a profita de oportunităţile apărute într-o piaţă în continuă schimbare.

“Dorim să oferim un instrument modern, elegant, pentru coordonarea afacerilor. Adaptarea tehnologiilor noastre pentru a fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, de tip smartphone, face parte din strategia de dezvoltare pe termen mediu. Charisma Analyzer este un prim pas, care susţine dorinţa noastră de a oferi o experienţă de neegalat, cum numai produsele Apple ştiu să ofere, combinată cu soluţii software puternice, adaptate legislaţiei româneşti, şi validate de organizaţii de orice dimensiune” a declarat Daniel Ionescu, Director Strategie TotalSoft.

TotalSoft a demarat în 2010 o strategie de revizuire a tehnologiilor produselor Charisma, prin care îşi propune o accesibilitate ridicată, în special a modulelor de tip self-service (accesibile de către angajaţi) de pe dispozitive mobile. Strategia de dezvoltare atacă punctele cheie în zona B2B, cum ar fi scăderea timpului de adopţie, o colaborare mai bună între angajaţi, creşterea agilităţii companiei şi o experienţă unică de utilizare.