Charisma Retail unește principalele branduri ale grupului OTE: Romtelecom și Cosmote

București, 13 august 2013
 
TotalSoft anunță implementarea celei mai populare soluții software din România destinată pieței de retail - Charisma Retail - în cadrul rețelei de magazine Romtelecom, membră a grupului OTE. În urma  acestei implementări, soluția TotalSoft este utilizată în 344 de magazine ale grupului OTE, magazine aparținând brandurilor Romtelecom, Cosmote și Germanos.
 
Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcționalități care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului. Încasarea facturilor de servicii se poate face doar pe baza verificării numărului de telefon sau a codului de abonat, în orice magazin aparținând grupului OTE. În urma integrării bazelor de date cu clienții Romtelecom și Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informații detaliate extrem de rapid, informații privind planul tarifar pe care îl au și extraopțiunile pentru care pot opta, încasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi. Creşterea eficienţei operatorilor se reflectă într-o îmbunătăţire a serviciilor şi satisfacţiei clienţilor.
 
 „Charisma Retail a luat naștere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote și a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom. Expertiza pe care aceste companii a împărtăşit-o cu noi a contribuit substanțial la standardizarea produsului și la dominarea retailului din zona serviciilor telecom” Liviu Drăgan, Director General, TotalSoft.  
 
Pe piața de retail și distribuție produse și servicii de telefonie mobile, Charisma Retail este utilizată în peste 570 de magazine, unități aparținând celor mai mari lanțuri, precum Germanos, Arsis Trading, Say Shops, Cosmote sau Romtelecom, dar și unor jucători precum Mobiup sau PROGSM. 
Primii 4 jucători ai pieței românești de retail gsm au realizat anul trecut, cumulat, o cifră de afaceri de 127 mil Euro, în timp ce topul primilor 5 jucători din comunicații electronice au depășit 3 mld Euro.