Charisma ERP anunţă o creştere de 36% a cifrei de afaceri

Charisma ERP, soluţia integrată de gestiune a resurselor unei companii, dezvoltată de producătorul regional de software TotalSoft, a înregistrat o creştere de 36% a veniturilor, comparativ cu anul anterior. Cele mai importante proiecte, care au generat şi cele mai semnificative venituri, au provenit din domeniile retail & distribuţie, servicii şi financiar - bancar. Împreună, cele trei sectoare, au generat peste 80% din veniturile Charisma înregistrate pe piaţa românească. 

Charisma ERP se bucură de cea mai mare bază de clienţi în segmentul companiilor medii şi mari din sectorul privat românesc, companii care gestionează, numai pe piaţa locală, afaceri de peste 23 Miliarde Euro. Dintre cele mai mari naţionale şi multinaţionale din România, care işi dezvoltă activitatea cu ajutorul soluţiei Charisma, se disting: UniCredit Ţiriac Bank, Alpha Bank, BCR Leasing, Ţiriac Holdings, Raiffeisen Leasing International sau Deutsche Leasing International în domeniul financiar-bancar, Cosmote, Eurolines sau Grup Hotelier Continental în domeniul serviciilor, A&D Pharma, Euroclinic, Centrele Medicale Anima sau Medicover în domeniul serviciilor medicale, Caroli, Adevărul Holding sau Arsis Trading în domeniul retailului şi distribuţiei.
 
Proiectele derulate cu peste 60 de grupuri multinaţionale au dus la validarea şi standardizarea proceselor pe fiecare industrie în parte, situaţie care a impus sistemul Charisma în poziţia de lider de piaţă pe trei verticale: distribuţie şi retail, servicii financiare şi construcţii. În aceste sectoare, Charisma ERP deţine o expertiză de necontestat în privinţa practicilor de afaceri, motiv pentru care tot mai multe companii medii optează pentru reorganizarea afacerilor conform proceselor din sistemul Charisma.
 
Charisma  se bazează pe o expertiză acumulata în 9 ani, prin implementări complexe în 13 ţări. Soluţia se detaşează de restul  ERP-urilor prin flexibilitatea cu care răspunde nevoilor specifice oricărui tip de companie, indiferent de dimensiune, dar şi prin capacitatea de a returna rapid investiţia. Performanţele tehnologice sunt susţinute de cea mai mare forţă de dezvoltare din România, formată din 250 de programatori dedicaţi produsului, dar şi de 40 de project manageri care asigură eficienţa implementărilor, consultanţei sau training-urilor utilizatorilor aplicaţiei. Rezultatul este un cost de utilizare (TCO) sensibil mai scăzut şi poziţionarea Charismei în rândul soluţiilor ERP din Tier 1, sistemul TotalSoft diferenţiindu-se însă de acestea prin politica de flexibilitate comercială abordată de companie.
 
TotalSoft pregateşte lansarea unei noi generaţii a aplicaţiei, Charisma ERP 2011. Noul produs va fi prezentat în premieră în cadrul evenimentului Zilele Charisma, care se va desfăşura în luna noiembrie la Radisson Blue în Bucureşti. 
Cu această ocazie, TotalSoft oferă un discount de 20% companiilor care se preînregistrează pentru o demonstraţie gratuită la sediul lor, la adresa www.charisma.ro/demo, până la data evenimentului de lansare. 

Încearcă o solutie ERP de la Charisma pentru afacerea ta!