Ce este Revisal Online și cum poate fi eficientizat cu un software ERP?

Revisal Online este registrul general de evidență a angajaților. În acesta se găsesc toate contractele individuale de muncă ale tuturor salariaților unei firme. Potrivit legii, fiecare angajator are obligația de a înființa un registru general de evidență a salariaților și de a-l completa corespunzător și în timp real.
Este important de reținut faptul că toți angajatorii care au salariați pe teritoriul României sunt obligați să înființeze, să completeze și să transmită documentul de Revisal Online.
 

Ce informații conține Revisal Online?

 
Registrul general de evidență a salariaților se realizează în mod electronic.

Acesta cuprinde următoarele informații:
  • Date de identificare ale angajatului, cum ar fi numele, prenumele, CNP-ul, cetățenia și țara de proveniență;
  • Data la care salariatul și-a început activitatea în companie;
  • Denumirea angajatorului;
  • Funcția conform specificațiilor Clasificării Ocupațiilor din România;
  • Tipul contractului individual de muncă;
  • Durata contractului de muncă;
  • Salariul de bază lunar brut și sporurile, așa cum sunt notate în contractul individual de muncă;
  • Perioada și motivele suspendării contractului individual de muncă, cu excepția cazurilor în care aceasta se face pe motive medicale;
  • Data încetării contractului de muncă.
     
Informațiile cu privire la salariați sunt trimise ulterior Inspectoratului Teritorial de Muncă în ordinea în care se fac angajările. 
În document nu sunt trecute informații despre:
  • Fișa postului;
  • Criteriile de evaluare;
  • Data virării salariului;
  • Perioada de probă;
  • Perioada de preaviz;
  • Concediul de odihnă;
  • Concediile medicale.

În cazul în care angajatorii nu completează și nu transmit informații în Revisal Online, aceștia pot primi amenzi considerabile. De aceea, fiecare companie în parte are nevoie de o persoană desemnată care să se ocupe de prelucrarea și trimiterea acestor informații.
 

Cine are acces la datele din Revisal Online?


Nu doar directorii de companii și ITM-ul au acces la informațiile legate de angajați. Astfel, salariații și foștii subalterni pot accesa documentul personal de Revisal Online.

Dreptul acestora este unul limitat la vizualizarea, descărcarea și imprimarea datelor, însă aceste funcții sunt suficiente pentru a dovedi vechimea în muncă și specialitatea în cazul unor noi angajări.
 
Posibilitatea ca angajații să acceseze online aceste informații legate de vechimea în muncă va intra în vigoare de la finalul anului 2024. Până atunci, poate fi făcută o solicitare scrisă la Inspectoratul Teritorial de Muncă, în vederea eliberării Revisalului.

Completare manuală a registrului sau soft de resurse umane?

 
Cu siguranță, orice companie își dorește să beneficieze de un flux de lucru fluid, fără timp pierdut, erori umane și alte dezavantaje. Completarea manuală a Revisal Online poate dura destul de mult timp în situațiile în care este desemnat un angajat care să completeze pas cu pas fiecare secțiune din acest registru. În plus, pot exista numeroase greșeli de scriere, atunci când există implicare umană.
 
De aceea, pentru a simplifica acest proces și pentru ca întocmirea unui registru în Revisal Online să se facă într-un mod prompt și corect, compania are nevoie de un software resurse umane.

Un software de gestionare a resurselor umane oferă posibilitatea deținerii unei evidențe clare asupra tuturor informațiilor și modificărilor contractuale ale angajaților, ce trebuie transmise către ITM. Un astfel de soft flexibil permite selecția datelor care trebuie adăugate și actualizate în mod permanent în Revisal Online.
 
Reușita strategiei de resurse umane a unui business depinde atât de practicile folosite, cât și de instrumentele utilizate în activitatea zilnică. De aceea, companiile încep să înțeleagă din ce în ce mai bine că digitalizarea datelor și automatizarea fluxurilor de lucru reprezintă suportul necesar pentru ca departamentul de HR, și nu numai, să își desfășoare activitatea în cele mai bune condiții. Specialiștii se pot concentra astfel pe aspectele esențiale ale afacerii, contribuind la dezvoltarea firmei.
 
Un progam integrat de resurse umane reprezintă de cele mai multe ori soluția optimă de automatizare a proceselor repetitive din cadrul departamentelor de resurse umane. Procese precum planificarea și gestionarea structurii organizatorice, recrutarea, onboarding-ul, pontajul, salarizarea, evaluarea performanței și transmiterea constantă a informațiilor în Revisal Online, sunt integrate într-o singură platforma de HR.
 
Beneficiarii direcți ai software-ului de management al personalului sunt atât departamentul de HR, cât și angajații companiei, având posibilitatea de a comunica mai ușor inter- și intradepartamental. De asemenea, este asigurat un acces mai facil la informații de interes.

Care sunt beneficiile utilizării unui sistem integrat de resurse umane?


În cazul în care te încântă ideea implementării unui sistem integrat de resurse umane care să ușureze cu mult procesul de transmitere a unui registru în Revisal Online, poți lua în considerare și celelalte beneficii pe care le oferă un software HR.

Iată care sunt acestea:

1. Creșterea productivității în toate departamentele companiei
Automatizând o gamă largă de activități din sfera resurselor umane, cele repetitive în mod special, începând cu salarizarea, administrarea de personal sau trimiterea de date în Revisal Online, eliberezi din timpul și energia angajaților responsabili cu aceste activități. Aceștia se pot concentra, în acest fel, pe alte proiecte cu un impact mai mare în cadrul organizației.
 
2. Reducerea costurilor
Creșterea productivității oferă avantajul reducerii costurilor. O mare parte din fluxurile de comunicare ce pot fi automatizate printr-un soft de resurse umane implică specialiști de HR și manageri din alte departamente. Digitalizând comunicarea în cadrul proiectelor de HR, se salvează timp pentru toți cei implicați în fiecare proiect, cum ar fi în procesul de recrutare, de exemplu.

Atunci când task-urile repetitive sunt automatizate, departamentul de HR își poate coordona mai bine activitatea, aceasta ajungând să fie mai valoroasă și cu un impact mai profund în cadrul organizației.

3. Posibilitatea de centralizare a datelor
Accesul rapid la diverse rapoarte și date în legătură cu activitățile desfășurate în companie este unul dintre beneficiile majore ale utilizării unui soft de resurse umane. În aceste condiții, deciziile pot fi luate mai rapid și pot fi argumentate mai bine, având la bază informațiile oferite de platforma software utilizată.

Accesul rapid la date și analize se dovedește a fi util atunci când este vorba despre rezolvarea unor probleme sau despre sesizarea unor oportunități și tendințe. Acest lucru poate fi mult mai dificil atunci când datele nu sunt centralizate și la îndemână prin utilizarea unui soft HR.

4. O mai bună comunicare între departamente și în cadrul acestora
Comunicarea internă fluidă contribuie la o mai bună colaborare în cadrul companiei. Cu un astfel de software, angajații pot avea acces la informații utile despre colegi, prin intermediul organigramei companiei, putând iniția cu mai mare ușurință un dialog.
 
De exemplu, cu un astfel de soft performant se reduce substanțial timpul pe care un angajat îl petrecea înainte pentru a afla ce coleg din departamentul tehnic, de exemplu, se poate ocupa de o anumită problemă. Modalitatea clasică implică mai mulți pași, cum ar fi transmiterea de emailuri sau chiar deplasarea la fața locului. Astfel, cu un soft se eliberează suficient de mult timp, care poate fi utilizat pentru a finaliza alte sarcini mai importante.
 
5. Diminuarea riscurilor
Utilizarea unui modul de resurse umane permite urmărirea activităților firmei, problemele putând fi identificate cu ușurință atunci când este necesar. De la salarizare la pontaj și urmărirea fluxului diverselor documente din cadrul companiei, programul ține o evidență precisă, diminuând riscul apariției erorilor sau a neconformităților.
 
6. Îmbunătățirea experienței angajatului
Dezvoltarea rapidă a tehnologiei din ultimii ani a adus și o schimbare la nivel de comportamente individuale. Un soft de resurse umane, prevăzut cu o interfață prietenoasă, poate ajuta la integrarea mai ușoară și rapidă a unui nou angajat, iar acesta este un alt avantaj important pentru care fiecare companie ar trebui să beneficieze de un produs TotalSoft.

7. Respectarea legislației în vigoare
Optând pentru un soft de resurse umane de încredere, te poți asigura că respecți legislația în vigoare. Normele GDPR, training-urile specifice și obligatorii de protecția muncii și transmiterea registrului Revisal Online pot fi făcute în concordanță cu prevederile Codului Muncii, într-un timp rapid și scurt, cu un minim de implicare umană și fără riscuri. Toate acestea pot fi asigurate cu ajutorul unui software de resurse umane, actualizat în permanență cu modificările legislative curente.

Soft HR pentru Revisal Online conceput în mod rapid și corect

Așadar, un soft HR poate fi soluția eficientă prin care o companie poate transmite registrul Revisal Online în cele mai bune condiții. Acest Registru de evidență a angajaților poate fi completat într-un timp foarte scurt, în mod corect și fără efort.

De aceea, TotalSoft vine în ajutorul tuturor business-urilor care au nevoie de un plus de fluiditate în ceea ce privește procesele de resurse umane. Analizează cu atenție nevoile pe care le are compania pe care o conduci și care sunt departamentele care au nevoie de un plus de automatizare și de ajutor în îndeplinirea sarcinilor zilnice. Apoi, alege un software performant, pe care îl poți personaliza în funcție de nevoile specifice.

Pentru a lua o decizie informată despre soft-ul care poate îmbunătăți activitatea business-ului pe care îl dezvolți, ia legătura cu reprezentanții TotalSoft și află totul despre soluțiile Charisma!