Managementul Litigiilor

Rapoartele obţinute cu ajutorul aplicaţiei Charisma Managementul Litigiilor vor oferi o imagine completă asupra litigiilor în care instituţia este parte, incluzând aici cât mai multe detalii, cum ar fi: cost, timp de rezolvare, valoare, obiect, sursă litigiu. Aplicaţia facilitează obţinerea de statistici privind litigiile în care a fost sau este parte instituţia bancară - litigii finalizate, litigii nou deschise, litigii pe rol - pe intervale de timp şi categorii.

Charisma Managementul Litigiilor este o soluție dezvoltată pe platforma Microsoft Dynamics CRM, accesibil online folosing tehnologia SharePoint.
 
Beneficii:
  • Creşte productivitatea prin eliminarea muncii redundante şi utilizarea unei baze de date centralizate;
  • Timpul mic necesar regăsirii de informaţii, utilizarea unei platforme comune pentru documente si informaţii;
  • Minimizează riscul operaţional prin utilizarea unor reguli de securitate la nivel de aplicaţie;
Caracteristici:
  • Asigură o interfaţă intuitivă şi logic structurată;
  • Modelează şi utilizează un concept de securitate avansat, prin definirea de utilizatori, roluri şi nivele de acces;
  • Include validări şi auditări de date înregistrate pentru păstrarea integrităţii şi acurateţii; utilizează dar nu constrânge utilizarea unui flux de stări la nivel operaţional;
  • Asigură managementul complet al dosarelor, stagiilor şi arhivelor dosarelor de litigii;
  • Include platforma de audit dosare, actualizată la fiecare modificare realizată;
  • Gestionează provizioanele ataşate dosarelor juridice, incluzând şi istoricul  modificărilor realizate;
  • Gestionează dosarele de conciliere / mediere, ce ulterior pot sta la baza litigiilor;
  • Include managementul cheltuielilor şi  a timpului alocat efectiv (ore) în procesul de conciliere / mediere;
  • Permite ataşarea de documente şi note dosarelor şi concilierilor înregistrate în aplicaţie;
  • Asigură un sistem de alerte flexibil şi configurabil, cu transmitere automată, în situaţiile setate în aplicaţie;