eCommerce B2C

eCommerce este o platformă ce oferă funcţionalităţi de desfăşurare a comerţului online prin intermediul unui portal de tip Business-to-Customer, specifică industriilor de Retail, En gross, En detail, Servicii Financiare etc. Soluția conţine atât o interfaţă destinată utilizatorului cumpărător prin intermediul căreia acesta poate comanda produse şi servicii, cât şi o interfaţă de administrare a site-ului. 

Beneficii:
  • Presupune costuri comparativ mai mici decât varianta tradiţională şi oferă, în plus, analiza noilor comportamente de achiziţie ale clienţilor;
  • Facilitează comandarea unui produs sau serviciu;
  • Administrare simplă si rapidă a conţinutului site-ului de web public, a listei de produse (imagini, descriere, proprietăţi, modalităţi de filtrare etc.), ştiri, blog
  • Îmbunătățeste planificarea și managementul vânzărilor, gestionarea clienţilor potenţiali şi a proceselor de lucru;
  • Oferă suport operaţional şi de control pentru vânzările realizate, pentru agenţi care îşi desfăşoară activitatea mai uşor şi  îşi gestionează stocurile cu ajutorul rapoartelor complexe, ce oferă o imagine de ansamblu.
Caracteristici:
  • Oferă funcţionalităţi de desfăşurare a comerţului online prin intermediul unui magazin virtual, în care clienţii pot achiziţiona produse din cadrul catalogului prin plata online securizată (ePayment);
  • Permite existenţa unui coş de cumpărături cu următoarele funcţionalităţi: vizualizarea produselor achiziţionate, preţurile, adăugarea/ştergerea produselor, modificarea cantităţilor, tipărirea online a documentelor;
  • Permite funcţionalităţi de tipul promoţii şi cupoane, cu posibilitatea de obţinere a rapoartelor în timp real;
  • Customizarea usoară a design-ului;
  • Posibilitate de creare a diferite tipuri de produse cu atribute specifice, care permit si cautarea avansată în funcţie de acestea;
  • Managementul comenzilor într-un mod mai facil, prin care sunt stabilite teritorii şi alocă echipe pentru o mai bună eficienţă organizaţională. De asemenea, alocă automat sarcini şi clienţi potenţiali către echipa de vânzări;
  • Permite schimbul de feedback după o achiziţie, atât din partea cumpărătorului, cât şi a vânzătorului;
  • Sincronizează mai uşor departamentul de vânzări cu cel de marketing prin urmărirea clienţilor potenţiali într-un singur sistem centralizat, care poate identifica oportunităţile de cross-sell şi up-sell cu ajutorul analiticii integrate;
  • Permite închiderea mai rapidă a contractelor şi analiza veniturilor prin urmărirea informaţiilor principale despre tranzacţii.