Soluție CRM Microsoft Dynamics implementată de TotalSoft la Grupul Renault Nissan România

Valentina Constantin

„Momentele dificile prin care a trecut piața auto în perioada 2009-2013 ne-au învăţat că trebuie să acordăm o mai mare atenție clienţilor și eficienței muncii. Astfel, am decis achiziţia unei soluţii informatice care să permită o gestiune centralizată a întregii activităţi şi plasarea clientului în centrul preocupărilor”

- Valentina Constantin
MOE Project și Commerce Grup Renault
TotalSoft, prima companie din România certificată Microsoft Gold CRM, a implementat în cadrul grupului Renault Nissan România o soluție bazată pe tehnologia Microsoft Dynamics CRM. Sistemul, adoptat în 2014, a venit în contextul necesității consolidării datelor despre client precum și din necesitatea preluării leadurilor de pe canale multiple.

„Momentele dificile prin care a trecut piața auto în perioada 2009-2013 ne-au învăţat că trebuie să acordăm o mai mare atenție clienţilor și eficienței muncii. Astfel, am decis achiziţia unei soluţii informatice care să permită o gestiune centralizată a întregii activităţi şi plasarea clientului în centrul preocupărilor” afirmă Valentina Constantin, MOE Project și Commerce Grup Renault.

Grupul are un angajament ferm faţă de toţi partenerii (agentii) şi le oferă acestora  suport complet pentru derularea activităţii, de la documentaţii şi training până la tehnologie informatică.

„Grupul Dacia Renault are o relaţia apropiată cu reţeaua de dealeri/agenţi şi întreaga activitate comercială și de marketing este susținută și coordonată de către filială. Succesul partenerilor este succesul nostru și prin urmare le oferim întreg suportul” afirmă Valentina Constantin, MOE Project și Commerce Grup Renault.

La nivel operaţional, gestiunea unei rețele mari de agenți, răspândită în toată țara, implica o activitate intensă şi un schimb permanent de informaţii şi documente. De asemenea,  Dacia Renault derulează numeroase campanii de marketing şi vânzări pentru susţinerea partenerilor în atingerea obiectivelor comerciale asumate. Pentru susţinerea partenerilor în derularea unei relaţii de calitate cu piaţa, dar şi pentru creşterea eficienţei activităţii, Dacia Renault  a decis, la acel moment, adoptarea unui sistem informatic de tip CRM (Customer Relationship Management). Soluţia a fost integrată cu alte sisteme informatice în ideea centralizării tuturor datelor clienţilor, iar TotalSoft a fost compania care a dezvoltat soluției de bază, răspunzând cerințelor de business și funcționalităților necesare.

“În mod evident, succesul în afaceri este o ecuaţie economică foarte complexă, în care contează valoarea produsului, creativitatea campaniilor, dar cu siguranţă şi uneltele informatice folosite pentru gestiunea activităţii şi a relaţiilor cu clienţii” afirmă Valentina Constantin, MOE Project și Commerce Grup Renault.