Mobile SFA - Soluție Sales Force Automation

Productivitatea oamenilor de vânzări este un factor crucial pentru evoluţia unei organizaţii. Agilitatea companiei, tradusă prin viteză de decizie şi mobilitate, este posibilă doar cu ajutorul unor soluţii software puternice, dezvoltate pe ultimele tehnologii, capabile să susţină nevoia de agilitate şi eficienţă a forţelor de vânzare.

Charisma Mobile SFA (Sales Force Automation) este o soluţie destinată automatizării şi eficientizării procesului de vânzare, care pune la dispoziţia echipelor de teren toate informaţiile necesare, în orice moment, din orice loc. Soluţia permite preluarea comenzilor, urmărirea şi controlul inventarului, fluxurile comenzilor, administrarea clienţilor, previzionarea vânzărilor, precum şi evaluarea performanţei angajaţilor. De asemenea, soluția este disponibilă pe sistemul de operare Android.
 

Câţiva dintre clienţii care utilizează modulul Mobile SFA  

telekomlogo dinamicalogo simbasergiana

 

Beneficii financiare şi operaţionale:

  • Creşte productivitatea forţei de vânzare, profitabilitatea şi cota de piaţă la nivel de companie;
  • Reduce costurile interne;
  • Scurtează ciclul de vânzare al companiei prin transmiterea automată a comenzilor din teren, care ulterior sunt integrate în fluxul operațional de livrare;
  • Maximizează satisfacţia clientului în timp minim;
  • Elimină efortul redundant de introducere date;
  • Oferă top-managementului o vizibilitate completă şi în timp real asupra procesului de vânzare;
  • Se integrează perfect cu Charisma ERP sau cu orice alt sistem de tip ERP/CRM.

Funcţionalităţi:

  • Dashboard operaţional cu informaţii actualizate:
    • Mesaje şi notificări agenţi, inclusiv fişiere ataşate;
    • Indicatori de performanţă: încadrarea în target, clienţi vizitaţi, clienţi noi;
    • Rapoarte de vânzări: top vânzări pe client, top vânzări pe articole/ categorii de articole.
  • Managementul activităţilor:
    • Stabileşte şi oferă suport mobil în privinţa vizitelor zilnice planificate din back offfice pentru fiecare agent;
    • Permite planificarea săptămânală sau bisăptămânală a rutelor, stabilind inclusiv ordinea de vizitare pentru asigurarea unei eficiențe sporite a activității, precum și reducerea consumului de combustibil;


 
 

  • Managementul clienţilor:
    • Afişează portofoliul de clienţi împreună cu toate informaţiile referitoare la aceştia: date de contact, istoricul comenzilor, financiar (debit total, debit întârziat, zile scadente etc.).
  • Funcționalități de tip credit control:
    • Soluția permite stabilirea unei limite de credit pentru  fiecare client în parte, cu avertizare acesteia înainte sau în timpul preluării comenzilor;
    • Setările de credit control se stabilesc în back office și sunt preluate pe dispozitivul mobil al fiecărui agent; limita de credit se poate seta la nivel de client sau la nivel de punct de lucru client, sub formă de limită maximă de credit sau număr maxim de zile de întârziere la plată;
  • Gestionarea diviziilor companiei:
    • Soluția permite gestionarea diviziilor multiple;
    • Fiecare divizie beneficiază de un anumit portofoliu de produse;
    • În cadrul unui punct de lucru client se stabilește agentul responsabil din cadrul fiecărei divizii;
    • Politicile comerciale și setările de credit control se pot stabili și la nivel de divizie.
  • Managementul comenzilor:
    • Agenţii pot introduce comenzi offline, sau funcție de necesități online cu rezervarea automată a stocului; comenzile preluate offline se transmit automat la sediu unde sunt supuse procesului order to sales;

    • Soluţia propune automat comanda pe baza istoricului clientului și dă posibilitatea agentului de a interoga istoricul de vânzări al clientului curent;
    • Permite agenţilor consultarea catalogului de produse/ articole prin sincronizarea cu back-office-ul, asigurând astfel un instrument eficient de comunicare către clienţi a informaţiilor complete despre produse;
    • Oferă posibilitatea de a păstra o comandă în tabletă până la finalizarea acesteia sau deblocarea clientului;
    • Posibilitatea de a seta transmiterea automată a comenzilor la finalizarea acestora;
  • Politici comerciale. Aplicația beneficiază de un sistem robust de stabilire a politicilor comerciale, cu aplicabilitate diferențiată în funcție de perioadă, partener, ierarhie de parteneri, categorii de articole etc.:
    • Listă de prețuri generală;
    • Listă de prețuri pentru anumiți clienți;
    • Discounturi automate, optionale, editabile în funcșie de categorie de articol și/sau client (listă individuală, categorii sau atribute);Oferte speciale complexe valorice sau cantitative pe grupe de produse (ex: X produse cu un anume discount dacă se comandă produse într-o anumită cantitate sau valoare dintr-o grupă prestabilită de produse);


 

  • Managementul încasărilor:
    • Permite preluarea de încasări de tip cash sau instrumente de plată (CEC, bilet la ordin)
    • Înregistrează pe  loc încasări, alocă încasările pe facturile neachitate ale clientului cu posibilitatea de filtrare după adresa curentă, adrese asignate agentului curent, toate adresele clientului curent
    • Permite tipărirea chitanțelor pe loc prin conectarea la imprimante mobile.
  • Van Sales:
    • Permite gestionarea stocului agentului prin transfer de stoc în Back office și afișarea acestuia în front office;
    • Permite emiterea de documente de vânzare (factură sau aviz) și tipărirea acestora pe loc prin conectarea la imprimante mobile;
  • Bază pentru analize de marketing:
    • Sistemul permite configurarea de chestionare complexe, incluzând obligativitatea completării lor în momentul vizitelor la client;
    • Sistemul permite configurarea chestionarelor cu întrebări cu răspunsuri prestabilite sau raspunsuri libere și oferă posibilitatea de a atașa fotografii la nivelul fiecărei intrebări;
    • Preluarea de informații pentru prospectii identificați de agenți  în timp real și transferul informațiilor în Back Office;
    • Permite completarea informațiilor lipsă pentru fiecare client sau punct de lucru client, prin configurarea câmpurilor vizibile in front office.
  • Rapoarte. Permite rularea de rapoarte privind:
    • Articole comandate, cantităţi şi valorea comenzilor. Pentru regăsirea facilă a articolelor comandate se poate aplica o sortare în ordine alfabetică a datelor;
    • Încasările înregistrate – filtrate după client, locație, perioadă, tip şi valoare încasare;
    • Facturile neîncasate – afișează informații despre facturile neîncasate – filtrate după client, locație, număr factură, dată scadentă.


 

  • Alte funcționalități:
    • BriefCase – posibilitatea de a publica în Back Office, în cadrul unei “librării online” unde utilizatorii pot accesa în timp real materiale de  marketing și prezentări de produs;
    • Posibilitatea de a seta mesaje pentru agenți (general la nivel de dispozitiv sau în contextul unui punct de lucru client).
  • Sincronizare automată și manuală cu back- office utilizând conectivitate WiFi sau 3G.
  • Securitate sporită. Sistemul poate fi accesat doar pe bază de nume utilizator şi parolă.

înapoiDemo live

Experimentaţi acum

Descoperiţi cea mai accesibilă şi intuitivă soluţie de afaceri.

Demonstraţie gratuită

Referinţe clienţi

"... În martie 2013, compania a ales Charisma ERP atât pentru activitatea de distribuție, cât și pentru cea de retail. Un accent deosebit s-a pus pe optimizarea procesului de reaprovizionare a stocului în vederea vânzării şi, implicit, pe îmbunătăţirea vitezei de răspuns la schimbările apărute în cererile clienților. ..."
,

Profipet si Zoomania

Newsletter

Fii la curent cu ultimele noutăţi în tehnologie!

* Nici nouă nu ne place spam-ul, de aceea fii sigur că toate datele sunt confidenţiale şi protejate.
 
Ne găsiţi şi pe  
© 2016 TotalSoft| Termeni şi condiţii | Site Map |Contact
Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai multe.