Supplier Self Service

Supplier Self Service este o platformă online, dezvoltată pe tehnologie Microsoft Dynamics CRM, care permite transmiterea securizată de informaţii şi servicii furnizorilor unei companii, în scopul obţinerii unei relaţii bazate pe eficienţă, transparenţă şi loialitate.
 
Beneficii
  • Micşorează costurile şi încărcarea departamentelelor de relaţii cu furnizorii;
  • Permite accesul automat, facil şi securizat la informaţii prezente în back-office şi întreprinderea de acţiuni în baza acestora;
  • Facilitează accesul la date prin portalul web şi transmiterea lor prin canale de mesagerie uzuale (e-mail, SMS, fax);
  • Interactivitate - Posibilitatea de a trimite mesaje către adrese de email multiple ale furnizorului.
 
Caracteristici
  • Automatizarea comenzilor către furnizori, care ajung în portal şi pot fi descărcate de către furnizori;
  • Posibilitatea de a vizualiza situaţia stocurilor pentru produsele proprii şi notificarea automată în cazul atingerii anumitor cantităţi minime;
  • Opţiunea furnizorilor de a vizualiza situaţia vânzărilor pentru produsele proprii şi analize privind comenzile clienţilor finali pe fiecare locaţie in parte;
  • Posibilitatea furnizorilor de a vizualiza rapoarte privind istoricul facturilor de achiziţie, istoricul facturilor în sold, precum şi situaţia plăţilor efectuate de companie;
  • Accesul la informaţii sintetice despre contractele aflate în desfăşurare. Furnizorul poate vizualiza continuţul contractelor aflate în desfăşurare;
  • Accesul la produse. Clientul poate vizualiza toate produsele oferite spre vânzare, produse care sunt grupate pe categorii;
  • Căutare produs. Clientul poate căuta un produs anume utilizând funcţia de cautare, fără a naviga prin structura tip arbore de prezentare a produselor;
  • Vizualizare produs. Fiecărui produs îi sunt asociate etichete precum numele, descrierea produsului, preţul, disponibilitate, stoc disponibil, imagine produs;
  • Coş de cumpărături. Coşul de cumpărături reprezintă detalierea pe produs, cantitate şi preţ a produselor alese pentru a fi comandate;
  • Urmărire comandă. Fiecare comenzi îi poate fi asignat un status, status care poate fi modificat în funcţie de starea comenzii (în asteptare, în procesare, comandă onorată, comandă livrată);
  • Istoricul comenzilor;
  • Alarmă disponibilitate produs. Clientul poate fi notificat în momentul în care îsi doreşte să afle când un nou produs este disponibil la comandă;
  • Plăţi online. Aplicaţia se poate integra cu un sistem de plăţi online, permiţând atât plata produselor comandate la acel moment sau plata altor facturi emise pentru acel client;
  • Accesarea online de catre clienţi a oricăror documente (facturi emise, plăţi efectuate) puse la dispoziţie de către distribuitor cât şi posibilitatea clientului de a face upload la documentele proprii, tipărirea lor şi posibilitatea de a le trimite prin serviciile de mail sau fax. 
 

ClientiSupplier Self Service

Dacia

Dacia