Partner Portal Self Service

Portalul Charisma pentru Parteneri / Dealeri /Clienţi permite integrarea cu uşurinţă a datelor din Charisma ERP, CRM sau alte sisteme informatice utilizate de companie, precum: date de contact, financiare, campanii de marketing, istoric clienţi sau parteneri (incidente, reclamaţii, cereri adiţionale de vanzări sau prestări servicii), activităţi conexe parteneri.

Dezvoltată pe platformă Microsoft Dynamics CRM, soluția este online și susține îmbunătăţirea comunicării şi creşterea eficienţei operaţionale atât în scenarii de B2B, cât şi B2C prin:
  • Instrumente puternice de colaborare şi schimb de informaţii care încurajează munca în echipă şi performanţa;
  • Reducerea costurilor operaţionale prin eliminarea activităţilor redundante;
  • Flexibilitate excepţională.
 Caracteristici
  • Permite organizarea şi livrarea informaţiilor cerute de parteneri prin intermediul browser-ului web, reducând astfel efortul manual de introducere a datelor şi asigurând creşterea productivităţii în ambele sensuri;
  • Se integrează native cu sistemele de back-office utilizate în companie (ERP, CRM);
  • Facilitează cross-selling-ul şi up-selling-ul prin comunicarea de promoţii şi prin postarea de materiale publicitare, segmentate pe categorii de utilizatori;
  • Permite vizualizarea securizată a informaţiilor de interes precum date de contact, financiare, campanii de marketing, istoric clienţi sau parteneri (incidente, reclamaţii, cereri adiţionale de vanzări sau prestări servicii), activităţi conexe parteneri;
  • Include un sistem eficient de ticketing pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite clienţilor şi partenerilor de afaceri;
  • Creşte satisfacţia partenerilor prin intermediul campaniilor de promovare dedicate (promoţii, programe de loialitate);
  • Posibilitatea de a încărca şi descărca documente de interes;
  • posibilitatea de a rula rapoarte adaptate nevoilor de business alte utilizatorilor;
  • Asigură o experienţă de utilizator consistent şi permite utilizatorilor mai puţin familiarizaţi cu aplicaţiile software să creeze, gestioneze şi să urmărească propriile informaţii sau activităţi;
  • Aplicaţia afişează doar informaţii relevante despre contacte, contracte, facturi şi incidente;
  • Acesul la informaţiile din portal se face rapid şi sigur;
  • Soluţia intuitivă ajută utilizatorii să gasească rapid datele necesare, dar şi funcţionalităţile de care au nevoie pentru a prelucra şi trimite informaţiile de interes;
  • Contribuie la unificarea proceselor departamentelor de Vânzări şi Service (aprobări, planuri de afaceri, incidente).