Document Management



Charisma Document Management, construită pe platforma Microsoft Share Point, este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce ajuta companiile să depășească aceste provocări.
Charisma Document Management oferă simplitate şi automatizare în activitatea de administrare a oricărui tip de conţinut, indiferent de format.  Soluția ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare, cum ar fi suita Microsoft Office.

Produsul se integrează perfect cu Charisma ERP sau orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizaţii, oferind o flexibilitate şi configurabilitate excepţională pentru a răspunde oricărei verticale de business.

Beneficii aduse de integrarea cu soluţiile de tip ERP:

  • Economisiţi timp şi reutilizaţi cu uşurinţă informaţiile. Organizaţi şi clasificaţi conţinutul în cadrul unui centralizator de documente, pentru a oferi o metodă consistentă de organizare, clasificare, navigaţie și căutare rapidă de informații;
  • Ajutaţi la protejarea informaţiilor confidențiale. Drepturile de acces ale utilizatorilor pot fi specificate în fiecare caz în parte;
  • Simplificaţi crearea de documente. Cu ajutorul fluxurilor de lucru pe documente,aveţi posibilitatea de a iniţia, urmări şi de a colabora la diferite procese Pot fi afișate alerte şi informaţii importante de activitate, asigurând astfel că fluxurile de lucru sunt respectate în mod corespunzător.

Descoperă mai jos suita de servicii potrivite companiei tale.
Pentru detalii, ne poti contacta aici.

Solicită DEMO Gratuit!