Charisma HCM - Managementul Performanței

Modulul Managementul Performanței ajută managerii să ofere angajaților direcția, feedback-ul și dezvoltarea de care au nevoie pentru a excela în activitățile zilnice. Cu ajutorul aplicației managerii pot încuraja permanent membrii echipelor pe care le coordonează să își atingă obiectivele. În plus, pe termen lung, contribuie semnificativ la creșterea productivității și dezvoltării angajaților și managerilor. 


Beneficii Charisma HCM-Managementul Performanței:

  • Consolidarea performanţei companiei. Construieşte o viziune comună şi stimulează unitatea organizaţională
  • Asigură vizibilitate. Vizualizările grafice cuprinzătoare permit managerilor să monitorizeze cu uşurinţă indicatorii de performanţă specifici oricărui departament
  • Funcţionalităţi Self-Service. Funcţionalităţile de tip self-service pentru anagajaţi şi manageri ajută la definirea planurilor de performanţă, stabilirea şi revizuirea obiectivelor, dar şi la evaluarea rezultatelor;
  • Stimulează adopţia soluţiei. Accesul facil, bazat pe un browser multi-limbă, încurajează angajaţii să îl utilizeze, indiferent de locaţia acestora;
  • Responsabilizează managerii și echipa de HR. Imaginile de ansamblu şi informaţiile de tip drill-down cu privire la locaţii, echipe şi angajaţi susţin îmbunătăţirea proceselor decizionale atât pentru manageri, cât şi pentru specialiştii HR;
  • Îmbunătăţeşte procesele specifice. Evaluările de performanţă asistate oferă cele mai bune practici în cazul evaluărilor, iar rapoartele preconfigurate pentru specialiştii de HR permit monitorizarea calităţii şi a respectării regulilor interne;
  • Economiseşte timp. Analizele cuprinzătoare şi rapoartele integrate salvează timp şi permit utilizarea optimă a datelor referioare la performanţa angajaţilor;
  • Creşte anagajamentul. Planificarea, monitorizarea, dezvoltarea şi capacităţile crescute de recunoaştere a performanţei într-un mediu colaborativ maximizeză potenţialul, retenţia şi satisfacţia angajaţilor la locul de muncă;
  • Eficientizează fluxul de lucru. Memento-urile în timp util, solicitările rapide şi scorecard-urile asigură managerilor de linie eficienţa proceselor specifice managementului performanţei.
 
Caractaristici Charisma
Charisma HCM-Managementul Performanței:
  • Crearea și managementul catalogului de obiective și competențe pentru planurile de performanță și posibilitatea adaptării planului de performanță existent
  • Posibilitatea configurării mai multor obiective / categorii de obiective (ex: obiective corporate, obiectivele diviziei, obiective departamentale, obiective regionale sau personale)
  • Crearea unor obiective de tip calitativ, cantitativ sau de tip date
  • Posibilitatea de a configura formule predefinite pentru obiectivele catitative ale utilizatorului
  • Posibilitatea de a configura scale de evaluare predefinite pentru obiective, competențe și evaluarea finală a utilizatorului
  • Posibilitatea implicării managerilor, angajaților și top managementului în planul de evaluare și performanță printr-un proces de self service
  • Posibilitatea definirii unor procese de aprobare flexibile și configurabile
  • Posibilitatea definirii unor reguli de business pentru manageri și angajați (ex: număr minim de obiective per plan de performanță sau totalitatea obiectivelor per categorie)
  • Crearea unor evaluări variate (evaluare internă, autoevaluare sau evaluare generală)
  • Posibilitatea calculării automate a evaluării generale, bazată pe diverse evaluări individuale  (ex: 70% obiective și 30% competențe)
  • Posibilitatea completării nelimitate de review-uri pentru un plan de performanță
  • Completarea de comentarii de către actorii implicați în proces (ex: comentarii la evaluarea generală sau comentarii la evaluarea obiectivelor)
  • Procesări și alocări în masă a planurilor de performanță către grupuri determinate de angajați.

 

ClientiManagementul performanţei

Tiriac Holdings

Tiriac Holdings

OTP Bank

OTP Bank

Nexxon

Nexxon

Nepi Investment Management

Nepi Investment Management

Marfin Leasing

Marfin Leasing

Farmaciile Dona

Farmaciile Dona

Concord Service Center

Concord Service Center

Carrefour

Carrefour

British American Shared Services

British American Shared Services

BRD

BRD

Bancpost

Bancpost

Albalact

Albalact

ReferințeManagementul performanţei