Charisma HCM - Employee Self Service

Employee Self Service este o soluție online prin intermediul căreia angajaţii se pot implica direct în diverse procese de HR. Astfel, fiecare poate completa datele personale cu privire la concedii de odihnă, evaluări, planuri de training iar departamentul de HR se poate degreva de aceste sarcini care sunt mari consumatoare de timp.
 
Beneficii Charisma HCM-Employee Self Service:
  • Reduce costurile operaţionale și papetăria - Elimină orele necesare alocate derulării unor activităţi de rutină precum calcularea zilelor de concediu, solicitări de adeverinţe sau actualizarea informaţiilor despre angajaţi;
  • Creşte productivitatea departamentului de resurse umane - Comunicarea și adoptarea deciziilor este mult îmbunătățită datorită unui mecanism simplu de participare în cadrul fluxurilor de lucru;
  • Motivează şi responsabilizează salariaţii companiei - Susține dezvoltarea și retenția angajaților de valoare prin simplificarea luării deciziilor la nivelul întregii organizații: adeverințe, pontaj, înlocuitorii angajatului, evaluare, documentație pentru bancă;
  • Organigramă interactivă - Structura diviziilor, departamentelor și structurilor suport pot fi descoperite mai ușor ca niciodată datorită unui format complet interactiv;
  • Prin intermediul Organigramei companiei oferă o perspectivă vizuală unică asupra întregii companii - divizii, departamente, structuri suport, poziții funcționale;
  • Identifică rapid structura de raportare pentru fiecare angajat către superiori pe orice nivel din companie;
  • Căutare rapidă pe toate informațiile despre angajați și identificare vizuală direct pe organigramă - e-mail, data angajării, data de naștere, vârstă, stare civilă, CNP etc.
Există mai multe roluri pentru utilizatorii care lucrează direct în soluția HR Self Service.

Angajat
Angajaţii companiei pot accesa informaţiile publice oferite de către departamentul de HR și au acces la o serie de activități:
  • Informare privind noutăţile din companiei - organizarea unui team building, a unor sesiuni de cursuri sau recrutare, angajarea unor noi colegi,  anunţarea angajaţilor lunii;
  • Inițierea unor fluxuri care folosesc o serie de formulare definite în cadrul companiei - adeverințe bancă, concedii, evaluare;
  • Simularea calculului salarial de la brut la net şi de la net la brut, cu toate taxele angajatului şi angajatorului;
  • Acces la informaţiile strict personale - balanţa de concedii, fluturaşul de salariu, pontajul, rezultatele evaluărilor, date legate de contractele proprii;
  • Actualizarea datelor personale - adresa, documente personale, stare civilă;
  • Completarea auto evaluării prin acordarea unor calificative pentru fiecare activitate, obiectiv sau competenţă;
  • Acces la informaţiile publice despre alți angajaţi - pagini personale ale fiecăruia, date de contact, mesaje publice etc.;
  • Permite completarea interviului la plecare (Offboarding), acoperind aspecte critice precum motivele plecărilor, cauzele interne sau externe şi impactul plecării unui angajat asupra organizaţiei;
  • Automatizează procesul de comandă a mesei de prânz pentru angajaţii unei companii (Catering), prin centralizarea tuturor informatiilor necesare plasării comezii către firma agreată;
  • Soluția automatizează procesul de eliberare a adeverințelor pentru 17 bănci din România prin preluarea informațiilor despre angajați direct din modulele Administrare Resurse Umane și Salarizare;
 
Manager
În plus față de zonele la care au acces angajații:
  • Consultarea anumitor informaţii despre toţi subalternii săi - balanţa de concedii, pontajul, rezultatele evaluărilor, planuri de training;
  • Aprobarea sau respingerea cererilor iniţiate de către subalternii săi;
  • Completarea evaluărilor, planurilor de training sau dezvoltarea planurilor de carieră pentru subalterni;
  • Acces la informații complete despre rezultatele interviurilor la care participă candidaţi ce urmează să se angajeze pe posturi aflate în subordinea sa.
 
Top managerul
Pe lângă drepturile atribuite managerilor, persoanele din conducerea companiei au posibilitatea de a accesa organigrame şi rapoarte statistice manageriale. De asemenea, au la dispoziţie un dashboard cu informaţii referitoare la fluctuaţiile de personal şi cheltuielile cu salariaţii repartizate pe departamente, puncte de lucru sau centre de cost.
 
Persoana care introduce pontajul pe Web 
Are drepturi similare angajatului, suplimentar poate introduce pontajul angajaţilor pentru care este alocat.
 
Specialistul de HR
Specialiștii HR au acces la secţiunea cu informații privind ultimele modificări legislative. Actualizările se fac periodic, prin upgrade de versiune sau prin punerea la dispoziţie a unui serviciu Web.

ClientiEmployee Self Service

Telekom

Telekom

Porsche

Porsche

Paralela45

Paralela45

OTP Bank

OTP Bank

Nepi Investment Management

Nepi Investment Management

Marfin Leasing

Marfin Leasing

Garanti

Garanti

Flanco

Flanco

Carrefour

Carrefour

BRD

BRD

Allianz Tiriac Asigurari

Allianz Tiriac Asigurari