Gartner poziționează al treilea an consecutiv tehnologia care stă la baza Charisma Analyzer ca “Lider” în Magic Quadrant pentru BI

TotalSoft anunță clasarea tehnologiei Tableau Software, care stă la baza Charisma Analyzer, în categoria "Lideri" a ultimului studiu de piaţă furnizat de Gartner, “Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms report”. Pentru al treilea an consecutiv, liderul mondial în cercetare și consultanță în tehnologia informației, Gartner, confirmă competența deosebită a Tableau Software pe piața instrumentelor de raportare de business. 

Tableau și alți observatori din industrie sunt de părere că multe organizații vor lua în considerare numai furnizori de software care apar în Gartner Magic Quadrant. Argumentele care susțin această afirmație iau în calcul faptul că raportul Gartner se bazează atât pe sondaje detaliate realizate în rândul companiilor care utilizează astfel de soluții, cât și pe interviurile și cercetările propriilor specialiști. În plus față de informațiile detaliate privind furnizorii, Gartner analizează, de asemenea, piața și tendințele industriei.

TotalSoft a trecut sistemul de business intelligence Charisma Analyzer pe tehnologia Tabeau Software din anul 2011, atât varianta desktop, cât și cea pe dispozitive mobile. S-a ținut cont atunci de performanța tehnică a tehnologiei, precum și de aprecierile analiștilor care considerau că este soluția BI cu cel mai ridicat nivel al satisfacției clienților, cu cel mai ridicat grad de utilizare la nivel de companie, dar și cu cel mai înalt scor de calitate.

Trecerea Charisma Analyzer pe platforma Tableau Software a dus la reducerea semnificativă a timpilor de implementare și de adaptare a aplicației la cerințele clienților. Avantajele acestei tehnologii se traduc, din punct de vedere funcțional, prin asigurarea celui mai înalt standard de vizualizare și analiză a datelor din industrie, dar și prin transformarea sistemului într-un instrument simplu și ușor de folosit, conceput pentru utilizatorii mai puțin familiarizați cu IT-ul.

Soluţia Charisma Analyzer este utilizată de companii precum Orange, Telekom, Caroli, Mediplus, Auchan România, Deutsche Leasing România, Pet Product, Farmaciile Dona, Nexxon, Lashez, Agricover, Alfredo, AlpinLux, AnaPan, AnaHotels, Carmistin, Eurolines, GSK, Howard Johnson, Tinmar, Titan Masini Grele, Fildas, MedLife, Raiffeisen Leasing Romania, BNP Paribas Austria, BNP Paribas Luxemburg, ARC Brasov, ICCO Grup, Fomco, Cis Gaz, Alpin Lux, Altimex, Sola, Profipet, Credius, Avantaj Credit sau Bibas.

Mai multe informații despre Charisma Analyzer pot fi găsite aici.